Strona aktualnie jest w przebudowie. Zmieniamy się na lepsze. Część stron może działać nieprawidłowo. Bardzo przepraszamy za utrudnienia.

Jak wygląda współpraca z nami?

Poznaj proces obsługi klienta i etapy realizacji zamówienia.

 

Kontakt z doradcą

Istnieje możliwość kontaktu telefonicznego lub mailowego. W trakcie rozmowy opisujemy doradcy, jaki zakres asortymentu Państwa interesuje. 

Ustalenie terminu spotkania

Nasi doradcy spotkają się z Państwem w celu zebrania kompletu informacji i preferencji klienta potrzebnych do stworzenia oferty oraz przedstawienia naszej oferty w postaci gotowych produktów, wzorników tkanin, kolorystyki i sposobów szycia.

Przygotowanie i przedstawienie oferty cenowej

Po spotkaniu lub szczegółowej rozmowie telefonicznej czy mailowej, przygotowujemy dla Państwa kalkulację w oparciu o ustalony asortyment, rozmiary, ilości oraz planowany termin realizacji zamówienia.

Szycie i prezentacja pokoju wzorcowego

Na podstawie wymiarów i ustaleń z klientem szyjemy komplet oferowanego asortymentu do pokoju hotelowego, w którym nasze produkty są montowane. Klient dzięki temu ma możliwość sprawdzić na żywo oferowany asortyment, jakość szycia oraz zdecydować o realizacji zamówienia na podstawie prezentowanego asortymentu.


Akceptacja zamówienia

Na tym etapie następuje podpisanie umowy, ustalenie szczegółów dotyczących zamówienia, w tym: określenie terminu realizacji zamówienia, warunki płatności, sposób dostawy.

Realizacja zamówienia

W pierwszej kolejności dbamy o to, aby zdobyć wszystkie tkaniny, które są zawarte w zamówieniu. Jeśli nie mamy ich w magazynie sprowadzamy je od dostawców zewnętrznych. Przygotowujemy etykiety produkcyjne, które są przekazywane do szwalni. Dział planowania decyduje, który asortyment szyjemy w pierwszej kolejności i ustala etapy działania. Po zaplanowaniu kolejności produkcji, tkaniny trafiają na dział cięcia, gdzie dokładnie przycinamy materiał, który następnie jest szyty zgodnie z wytycznymi, poddawany kontroli jakości i pakowany w dziale pakowania. 

Przygotowanie do wysyłki

Gotowe, zapakowane sztuki trafiają na magazyn, który zabezpiecza towar, pakuje zbiorczo, opisuje i przygotowuje zamówienie do transportu lub wysyłki.

Montaż karniszy i dekoracji okiennych

Jeżeli chodzi o dekoracje okienne, zapewniamy precyzyjny i bezpieczny montaż karniszy oraz dekoracji okiennych. Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą pracowników, którzy posiadają doświadczenie i odpowiednie szkolenie w pracy na wysokościach. Po wykonaniu usługi pomieszczenia są gotowe do użytku. 


Dostawa do klienta

W zależności od rodzaju zamówienia oraz preferencji klienta, mamy różne opcje dostawy. Możemy wysłać zamówienie za pośrednictwem renomowanych firm kurierskich, które zapewniają szybką i bezpieczną przesyłkę. Alternatywnie, jeśli klient woli, możemy dostarczyć zamówienie osobiście naszym własnym transportem, co daje nam większą kontrolę nad procesem dostawy. Oferujemy elastyczność i staramy się dostosować do indywidualnych potrzeb każdego klienta.

Odbiory końcowe

Po zakończeniu wszystkich prac, wraz z naszym klientem przeprowadzamy szczegółowe odbiory końcowe, skrupulatnie sprawdzając każdy element, aby upewnić się, że wszystko zostało wykonane zgodnie z oczekiwaniami i zamontowane w sposób prawidłowy. Podpisanie protokołu z odbiorów końcowych prac stanowi dla nas niezwykle istotny moment, który symbolizuje pełne zakończenie zamówienia.

Sprawdź najczęściej zadawane pytania dotyczące współpracy.

Oczywiście! W naszej firmie są zatrudnieni przedstawiciele handlowi, którzy są podzieleni na rejony i obsługują cały kraj. 

Zgłoście się do nas, a przydzielimy odpowiedniego doradcę, który przyjedzie do Państwa. 

Staramy się obsłużyć każdego w dogodnym dla niego czasie i ustalić spotkanie możliwie szybko. Termin spotkania dostosowujemy bezpośrednio pod dostępność klienta. Często ustalamy spotkanie na kolejny dzień po telefonie, jeśli tylko obie strony są dostępne. 

Podczas prezentacji przedstawiamy Państwu kompleksowo nasz asortyment - gotowe produkty, wzorniki tkanin, akcesoria, nietypowe szycie, przykładowe hafty, wszywki czy nadruki. Po wstępnej rozmowie telefonicznej przed spotkaniem przygotowujemy tekstylia, które Państwa interesują i na spotkanie zabieramy takie, których potrzebujecie. 

Szyjemy i dostarczamy tekstylia do pokoju wzorcowego w oparciu o to, co klient wybrał podczas prezentacji. Przyjeżdżamy do Państwa obiektu, montujemy i układamy prezentowany asortyment. 

Tekstylia, które klient otrzymuje są dopasowane do wymiarów niszy okiennych i łóżka. Klient ma możliwość na żywo sprawdzić czy jakość oferowanego asortymentu mu odpowiada. Jeśli pojawiają się jakieś wątpliwości omawiamy i wprowadzamy zmiany - czy to dotyczące rozmiaru, wybranego koloru zasłon, wzoru pościeli itp. Po wprowadzonych zmianach ponownie realizujemy próbny projekt.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia jest różny - w zależności od asortymentu, który Państwo zamówili. Dopasowujemy termin realizacji zamówienia do potrzeb klienta. Nigdy nie podejmujemy się zamówień, których nie jesteśmy w stanie zrealizować. Przed podpisaniem umowy sprawdzamy możliwości produkcyjne, dostępności tkanin oraz innych komponentów. Niektóre zamówienia jesteśmy w stanie zrealizować w dwa dni, inne w tydzień. Bywają realizacje, które trwają 3 miesiące - np. w przypadku, gdy czekamy na tkaninę lub realizujemy zamówienie etapami. Zawsze zbieramy komplet informacji i ustalamy termin dostawy, aby zoptymalizować pracę szwalni, magazynu i usatysfakcjonować klienta.